środa, 17 kwietnia 2024

Poszarpane myśli

 Widzę

Że obserwujesz Kiedy wchodzę i wyrzucam z siebie Przez łzy płynę Zderzam się ze swoimi światami Słowa tańczą w mojej głowie Walczę By je ogarnąć Nieprzewidywalny jestem Tak jak ocean na falach Widzę twoje oczy Jak palące żarówki Ogień w twojej duszy Czuję jak płomień się buzuje Pragnę przekazać całą mą duszę na tych melodiach To jest to Czym oddycham To jest nasze wyzwanie Każde słowo Jak kropla deszczu Stuka o moją głowę Przepływają przez moje żyły Jak moc narracji Wciąż się biorę za pióro Tak jakby to była broń By wyrazić siebie By odkryć tę ciszę w środku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Poszarpane myśli

  Widzę Że obserwujesz Kiedy wchodzę i wyrzucam z siebie Przez łzy płynę Zderzam się ze swoimi światami Słowa tańczą w mojej głowie Walczę B...